Իմ օրը կորոնավիրուսի ժամանակ

Կորոնավիրուսից առաջ մենք ցանկանում էինք նայել շատ ֆիլմեր,կարդալ շատ գրքեր,սովորել շատ ծրագրեր և այլն։Սակայն մենք ժամանակ չէինք ունենում, քանի որ դասերը և պարապունքները մեր օրը լցնում էին,և մեր ժամանակը սովորաբար սպառվում է մեր տնային առաջադրանքները կատարելու վրա։Սակայն հիմա՛ կորոնավիրուսի ժամանակ մենք ունենք ազատ ժամանակ։Մենք իհարկե կատարում ենք առցանց դասեր, սակայն դա մեզ չի խանգառում, որպեսզի մենք կարողանանք մեր ազատ ժամանակը ծախսենք այն բաների վրա,որը ցանկանում էին անել կորոնավիրուսից առաջ։Կորոնավիրուսի ժամանակ և սովորեցի Animotica ծրագիրը,և հիմա ես իմ տեսանյութները մոնտաժում եմ այդ ծրագրով։Նայեցի շատ ֆիմեր,որոնք իմ օտար լեզուների(ռուսերեն և անգլերեն) իմացությունը ավելի զարգացրեցին։Նաև շախմատ խաղալը հիշեցի և սկսեցի ավելի լավ խաղալ, քան առաջ։Փորձում եմ կարդալ Ռոալդ Դահլի գրքերը։

Leave a comment