Հեռավար-առցանց ուսուցման անհատական պլան
Անուն , ազգանուն, դասարան
Պետրոսյան Մարիա,միջին դպրոց, 6,6 դասարան
Տեսադասեր՝ ըստ դասացուցակի
Երկուշաբթի-մայրենի,մաթեմատիկա,պատմություն
Երեքշաբթի-ընտրություն(մաթեմատիկա),անգլերեն,բնագիտություն
Չորեքշաբթի-ռուսերեն,մաթեմատիկա
Հինգշաբթի-մայրենի,մաթեմատիկա
Ուրբաթ-անգլերեն,բնագիտություն
Շաբաթ-մայրենի
· Ընտանեկան մարմնամարզություն (նշեք, եթե իրականացնում եք )
Արտակարգ դրությունից առաջ,երբ դպրոց չէինք գնում,առավոտյան քրոջս հետ գնում էինք վազելու և մարմնամարզություն անելու։
· Ընտանեկան նախագծեր (նշել, որ նախագծին եք մասնակցում)
Մանակցել եմ մայրենի առարկայից “Ընտանեկան չարենցապատումներ”,”Ընտանեկան խոշորացույց” ֆլեշմոբներին։Մասնակցելու եմ “Զատիկ” ընտանեկան նախագծերին։
· Առարկայական նախագծեր(նշեք՝ինչ եք անում)
Մայրենիից կատարել եմ “Կոռոնաճառեր”,”Չարենցապատում ֆլոշմոբ”,”Մարտյան տարածված բառերի եռյակ”,”Իմ հակավարակային ճառը”,”Իմ սիրելի հերոսուհու մասին”,”Ընտանեկան խոշորացույց”,մաթեմատիկայից՛ “Կորոնադիագրամ”(մասնակցելու եմ նաև զատիկի նախագծերին)և այլ նախագծեր:
· Ինքնակրթություն (նշեք՝ինչ եք կարդում)
Ինքնուրույն փորձում եմ սովորել՛ Իսպաներեն:Կարդացել եմ “Փոքրիկ իշխանը”,ցանկանում եմ կարդալ Ռոալդ Դալի “Մեծ բարի հսկա” գիրքը։
· Բլոգային աշխատանք ( նշեք՝ի նչ աշխատանք եք տարել)
Հեռավար ուսուցման առաջադրանքները կատարում եմ,լրացնում եմ չկատարած աշխատանքներս,բոլոր տեսադասերին մասնակցում եմ,պատմում եմ տեսադասի մասին
· Լրացուցիչ կրթություն (երաժշտություն, սպորտ, օտար լեզուներ և այլն)
Փորձում եմ սովորել Իսպաներեն
· Այլ աշխատանք (նշեք ինչ եք անում)
Դպրոցի աշխատանքները վերջացնելուց հետո փորձում եմ հետաքրքիր զբաղմունքներ գտնել իմ համար՛ ֆիլմեր եմ նայում,նկարում եմ։