Հեռավար-առցանց ուսուցման անհատական պլան

Հեռավար-առցանց ուսուցման անհատական պլան

Անուն , ազգանուն, դասարան

Պետրոսյան Մարիա,միջին դպրոց, 6,6 դասարան

Տեսադասեր՝ ըստ դասացուցակի

Երկուշաբթի-մայրենի,մաթեմատիկա,պատմություն

Երեքշաբթի-ընտրություն(մաթեմատիկա),անգլերեն,բնագիտություն

Չորեքշաբթի-ռուսերեն,մաթեմատիկա

Հինգշաբթի-մայրենի,մաթեմատիկա

Ուրբաթ-անգլերեն,բնագիտություն

Շաբաթ-մայրենի

· Ընտանեկան մարմնամարզություն (նշեք, եթե իրականացնում եք )

Արտակարգ դրությունից առաջ,երբ դպրոց չէինք գնում,առավոտյան քրոջս հետ գնում էինք վազելու և մարմնամարզություն անելու։

· Ընտանեկան նախագծեր (նշել, որ նախագծին եք մասնակցում)

Մանակցել եմ մայրենի առարկայից “Ընտանեկան չարենցապատումներ”,”Ընտանեկան խոշորացույց” ֆլեշմոբներին։Մասնակցելու եմ “Զատիկ” ընտանեկան նախագծերին։

· Առարկայական նախագծեր(նշեք՝ինչ եք անում)

Մայրենիից կատարել եմ “Կոռոնաճառեր”,”Չարենցապատում ֆլոշմոբ”,”Մարտյան տարածված բառերի եռյակ”,”Իմ հակավարակային ճառը”,”Իմ սիրելի հերոսուհու մասին”,”Ընտանեկան խոշորացույց”,մաթեմատիկայից՛ “Կորոնադիագրամ”(մասնակցելու եմ նաև զատիկի նախագծերին)և այլ նախագծեր:

· Ինքնակրթություն (նշեք՝ինչ եք կարդում)

Ինքնուրույն փորձում եմ սովորել՛ Իսպաներեն:Կարդացել եմ “Փոքրիկ իշխանը”,ցանկանում եմ կարդալ Ռոալդ Դալի “Մեծ բարի հսկա” գիրքը։

· Բլոգային աշխատանք ( նշեք՝ի նչ աշխատանք եք տարել)

Հեռավար ուսուցման առաջադրանքները կատարում եմ,լրացնում եմ չկատարած աշխատանքներս,բոլոր տեսադասերին մասնակցում եմ,պատմում եմ տեսադասի մասին

· Լրացուցիչ կրթություն (երաժշտություն, սպորտ, օտար լեզուներ և այլն)

Փորձում եմ սովորել Իսպաներեն

· Այլ աշխատանք (նշեք ինչ եք անում)

Դպրոցի աշխատանքները վերջացնելուց հետո փորձում եմ հետաքրքիր զբաղմունքներ գտնել իմ համար՛ ֆիլմեր եմ նայում,նկարում եմ։

Leave a comment